مصاحبه گواردیولا بعد از برد مقابل رئال مادرید

مصاحبه گواردیولا بعد از برد مقابل رئال مادرید




 

 


مصاحبه گواردیولا بعد از برد مقابل رئال مادرید


تاریخ : پنج شنبه ،
29 دی 1390

پپ گوارديولا مربي جوان بارسلونا به تحسين از شجاعت تيمش در راستاي واکنش نشان دادن به گل کريس رونالدو پرداخت. از نظر گوارديولا،شاگردانش دائما به دنبال دروازه کاسياس بودند.


گواردیولا در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:« مهم این بود که ما با ایده گلزنی به اینجا آمده بودیم و به ثمر رساندن گلی خارج از خانه همیشه مهم است. ما نسبت به گل رونالدو خوب واکنش نشان دادیم. تکرار برد همیشه خوب است ولی الان تازه نیمی از راه راه رفته ایم و رئال قادر به انجام هرکاری است. الان باید استراحت کنیم.به مالاگا برویم و بعد از آن بازی برگشت مقابل رئال را برگزار کنیم.»



گواردیولا درادامه در مورد ترکیب غیرقابل پیش بینی تیم مورینیو گفت:« زمانی که این بازیکنان، بازیکنان رئال هستند، باید در اوج باشند. التین توپ بازی خوبی را ارائه داد.فکر می کنم که ما هم خوب بازی کردیم. در موقعیتهای طولانی توپ و میدان را در اختیار داشتیم؛ از از دست رفتن تو جلوگیری می کردیم و موقعیتهایی را خلق می کردیم.فکر می کنم که هرکسی ویژگی های خودش را داشت و در نهایت تکلیف برنده با جزئیات روشن شد. تقریبا هیچ وقت به صورت مستقیم از روی کرنر گلزنی نکرده بودیم و امروز مقابل یک تیم قدرتمند این کار را انجام دادیم. می خواهم به الکسیس به خاطر شجاعتش در بازی تبریک بگویم.او فوق العاده بود.»

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا مسی در اوج است یا نه گفت:« تنها کاری که نمی توان انجام داد،شک کردن به مسی است. او عشق و علاقه شخصی اش را دارد و در تمام دوئلها به رقابت می پردازد؛در مصاف های تک به تک و روبه روی بازیکنانی که ازنظر فیزیکی قدرتمند هستند. برهم زدن تعادل تیم حریف کار آسانی نیست.لئو بازیکن ویژه ای است.همیشه فکر می کنی که روزی بردهای ما در برنابئو به پایان می رسد ولی بازیکنان به اینجا می آیند ومی دانند که اهمیت بازی کردن در اینجا چیست.»

گواردیولا و تیمش در یک ال کلاسیکوی دیگر پیروز شدند ولی او به تیم مادریدی اعتماد ندارد:«برای ما همیشه افتخار بزرگی است که به برنابئو بیائیم. دنیا ما را نگاه می کند و باید به بهترین نحوی که می توانیم بازی کنیم. روز پنجشنبه به بازیابی می پردازیم و خودمان را برای رقابتهای لالیگایی آماده می کنیم که رئال با 5 امتیاز برتری بالاتر از ماست. ولی من دیگردر بازی برگشت حتی به یک موی رئالی ها اعتماد نمی کنم.چون آنها ابزارهای لازم برای شکست دادن ما را دارند. درست است که ما برنامه ریزی خوبی داشتیم ولی رئال در هر ضربه ایستگاهی و یا کرنر می تواند توسط رونالدو به گل برسد. رونالدو قدرت گلزنی بالایی دارد. ما بخشی از کارمان را انجام دادیم و نیم دیگری از مسیر مانده.»

مربی جوان بارسا از اظهارنظر درمورد حرکت خشن په په طفره رفت و گفت:« این حرکت را در تلویزیون دیدم . راستش را بخواهید در جریان بازی این برخورد را ندیدم.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل